Доставка і оплата
Способи доставки
На відділення Нової Пошти
Ваше замовлення буде відправлено у вказане місто на будь-який склад
, з якого вам зручніше забрати посилку.
Терміни доставки у великі міста України 1-2 робочі дні.
Дізнатися адреси відділень "Нової Пошти" та відстежити рух посилки за номером декларації можна на сайті транспортної компанії.
Вартість* доставки розраховується згідно з тарифами "Нова Пошта" та оплачується у відділенні при отриманні.
При купівлі товарів на загальну суму понад 2000 грн. вартість доставки покупця 0 грн.
*Звертаємо Вашу увагу, що доставка акційних товарів здійснюється за рахунок покупця незалежно від суми замовлення.
Оплата
Сплатити замовлений товар Ви можете декількома зручними для Вас способами:
- Сплатити карткою Visa/MasterCard на сайті. При виборі цього способу оплати використовується платіжна послуга LIQPAY.
- Передплата на картку «Приватбанку». Необхідні для оплати реквізити надсилаються після замовлення на Ваш телефон за допомогою СМС та на електронну пошту.
- Післяплатою при отриманні у відділенні «Нова Пошта».
- Вартість послуги складає 20 грн. + 2% від суми переказу. Докладніше на сайті "Нової пошти".
- Оплата готівкою, а також карткою VISA або MasterCard у точках самовивезення.
Звертаємо Вашу увагу, що у зв'язку з випадками неявок недобросовісних покупців за посилками, відправка з післяплатою можлива при внесенні передоплати 100-150 грн.
- Чому 100-150 гривень? - вартість відправлень по Україні становить приблизно 50-70 гривень в один бік і залежить від місця призначення посилки та суми післяплати. У разі Вашої відмови від покупки або невірно обраного Вами розміру - саме ця сума і лягає на витрати на транспортування в обидва напрямки. У тому випадку, якщо Ви забираєте товар, то сума Вашого замовлення буде меншою якраз на розмір внесеної передоплати при сплаті післяплати у відділенні Нової Пошти.
- Чому і навіщо платити передоплату? - післяплата - це невиправдано ризикований спосіб доставки для продавця, який повинен відправити покупку в інше місто, не маючи жодних гарантій, що покупець, дійсно, має намір забрати її і оплатити.
- У випадку, коли обмін/повернення відбулося з вини магазину, доставка буде оплачена за рахунок магазину і ми повернемо Ваш аванс.